Thursday 19 December 2013

CHOCOLATE INDULGANCE ORDER BY MAIL FOR

Assalamualaikum...

Sedang tengok gambar-gambar hasil tangan saya, terlihat hasil kerja yang boleh dikira masa mula-mula membikin kek chocolate indulgance ni. Memang tidak kemas sangat tambahan tulisan di atas, Namun Alhamdulillah, feedback dari kawan yang tempah ini katanya rasa sangat marvellous. Syukur sangat. Dan terima kasih kepada beliau kerana sudi menempah kek walaupun tahu saya masih baru dalam membikin kek mereka. Katanya, Dont judge the book by its cover. HEHEHEHE.

So kek dibawah, beratnya lebih kurang 1.5kg. saya tambahkan deco chocolate mousse di luar kek. oleh kerana nozzle saya bersaiz besar, jadinya piping nampak kasar sedikit, so sekarang saya dah beli nozzle yang bersaiz kecil supaya nampak lebih berseni.. 






Yang di bawah adalah gambar kek yang telah di potong untuk santapan... Kepada Mail, semoga berbahagia dengan pilihan hatinya....



No comments: