Wednesday 3 December 2014

CLASS BERSAMA NORBAINI

Assalamualaikum semua, diharapkan semua sihat Walafiat dan diberkati Allah hendaknya. Semoga hari-harimu indah dan nikmatila setiap nafas kurniaan Allah itu dengan penuh rasa kesyukuran. OK la saya nak menceritakan pengalaman saya ahad lepas. hari sabtu saya ada kelas di UM kemudian esoknya ambil kesempatan attend kelas KAK NORBAINI. Alhamdulillah sangat berpuas hati dengan layanan, pengajaran dan juga ilmu yang dicurahkan.

Alkisahnya, saya ni teringin sangat la nak buat kek cantik2 macam orang lain yang menggunakan buttercream tu tapi bermacam bunga. Saya pun dok search la kat blog mana yang berkenan di hati. Ada tu harganya sampai ribu pulak berhari-hari. Saya nak belajar basic ajekan.

Search punya search, Alhamdulillah jumpa blog kak norbaini ni. Tengok proce boleh tahan reasonable lah pada saya. Then terus book. Hari ahad saya pun attend kelas dia, walaupun sesat ntah kemana-mana. HEHEH...sesampainya, kitorang blaja buat buttercream resepi kak norbaini. MasyaAllah, serius sedap. Saya rasa resepi kak norbaini ni memang sedap jika nak dibandingkan dengan rsepi yang lain-lain.

Kemudian kak nor start ajar basic nak buat bunga, nozzle ape nak guna untuk bunga yang macamana. Lepas tu dia ajar melempa kek dengan buttercream resepi beliau. dah sejukkan semua, kitorang lunch tengahari rumah kak nor. Hurm selera kampung. sedap dan puas hati. Hehehehe..lepas solat semua sambung blaja buat bunga ros pulak. dah setel semua, terus apply kat ats kek kitorang. serius nervous takot nanti turn up x cantik macam diharapkan.

at last...tadaaaaa...pandanglah lihatlah kek ku yang menawan.....hahahaha....saya tersenyum gembira dan bangga dengan hasil kerja saya. Dan dah boleh buka order...next.......Alhamdulillah.terima kasih Allah atas kurniaan Mu yang tidak terhingga.

SEDIA MENERIMA TEMPAHAN YA

No comments: