Sunday 28 December 2014

TEMPAHAN



Assalamualaikum semua. Moga sentiasa di dalam rahmat Allah dan keredhaanNya. Memandangkan beberapa negeri terlibat dengan banjir yang di luar kotak bayangan kita. namun itulah Kuasa Allah yang tidak siapa yang mampu menghalang. namun disebalik itu terkandung beribu hikmah yang sangat besar buat mangsa dan kita yang melihat. Semoga dengan bencana yang allah hantarkan ini menjadi peringatan yang tidak putus2 buat kita bermuhasabah dan berfikir sejenak di mana yang harus kita baiki buat diri dan juga masyarakat InshaAllah.

Alhamdulillah dalam hiruk pikuk bencana, masih ada insan yang merasa kegembiraan. baru-baru ini PERKIM menganjurkan event untuk cross culture wedding. Ada yang melayu berkahwin dengan cina, india berkahwin dengan melayu, philipine kahwin dengan melayu. Semuanya 8 Pasangan.

Tempahan dadih oleh dibelaispa dibuat kepada saya untuk desert mereka. Alhamdulillah tempahan kedua dari event perkim. Dadih yang saya tambah nata de fruit cocktail dan nata de coco untuk santapan mereka.

Apapun nikmati gambar yang saya sertakan ihsan dari D'belaispa. Mereka menyediakan pakej catering, pelamin, makan beradab, deco makan beradab dan lain2..sila ke page D'belaispa and bridal di FB untuk keterangan lanjut

No comments: