Sunday 17 May 2015

ITS A PLANT !!!!! IM LOVING IT


Assalamualaikum semua. Moga sentiasa di dalam rahmat ilahi dan sentiasa dilindungi Allah hendaknya. Bersyukur atas rezeki dan nikmat yang telah Allah kirimkan sehingga ke hari ini. Appaun cerita hari ini mengenai routine sy yang baru semenjak isnin lalu.

Memandangkan ada orang menghadiahkan saya satu hadiah yang unique untuk saya jaga, jadi, dah jadi tanggungjawab saya untuk menjaga nya. " its need Water, Light and Love" and its a plant. We call this plant clover if im not mistaken. sebab daunnya semua berbentu love shape.

Nak ceritanya disini, sangat seronok sebenarnya ada plant ni. tengok plant tu membesar depan mata Subhanallah, membuatkan kita kembali pada Pencipta Agung. Subhanallah. plant ini, dah ada satu set dalam botol yang boleh dibuka. Dia bagi satu beg tanah and seed. Tanah ni macam special sikit sebab dia macam serap air tu once dah terbalikkan bottle tu ke dalam air.

Hari kedua, benih tu dah mula menampakkan hasil untuk berputik. Konsep sangat simple and eco. Dan sangat rasa seronok sebab plant tu dari hari ke hari nampak dia grow up depan mata. MasyaAllah. So Boleh refer kat  www.ecoey.com. blog untuk further information.

Selamat menanam. Memandangkan orang yang bagi ni tak bagitau kat mana dia beli, secretive sangat, jadi saya pun tak tau kat mana nak cari. Rasanya area K.L kot.Plant Pet.

i really love and appreciate it. Thank you so much for the wonderfull gift.

No comments: