Wednesday 3 August 2016

WHISK N WHIP WHY WHAT AND WHY



Assalamualaikum semua..alhamdulillah segala puji bagi Allah dengan izin dan kurnianya sebuah nama dari cetusan idea saya dan sahabat shafina cazrina . Akhirnya keluarlah sebuah nama yang agak international  and convinence untuk penjualan cake akan datang Whisk & Whip by Nurza Empire

Memandangkan blog seleraqasih.blogspot.com telah ditubuhkan hamper 4 tahun, dan rata-ratanya semua orang sudah sedia maklum kepunyaan blog ini, maka saya tetap meggunakan engine address saya seleraqasih.blogspot.com. Sangat syg untuk saya tukar address blog sy.

Jadi Whisk & Whip sgt sesuai untuk pengusahaan cake,cookies,makanan dan sebagainya. By Nurza Empire adalah main untuk business ssaya. Tidak lama lagi akan Menyusul;
 Nurza Gold Empire, (penjualan barang kemas 916 tanpa upah dan GST)
Prelove By Nurza Empire. Akan menyusul tidak lama lagi InsyaAllah

So Nurza adalah atas nama saya Nur Zalikha. Jadi say letakkan Nurzalikha Empire sebagai main untuk IG saya permulaanya sebagai ruang social media untuk saya. Memandangkan saya ada banyak bisness yang akan menyusul, Maka kawan baik saya cadangkan untuk letakkan nurzalikha Empire, maka kawan baik saya cadangkan Main IG sy adalah Nurzalikha Empire, dan sub kepada itu ada;

1.        Nurza Gold Empire (akan menyusul buat masa sekarang hanya ada channel di telegram) dan
2.       Prelove by Nurza Empire (juga akan menyusul). Buat masa sekarang saya tubuhkan dahulu
3.       Seleraqasih.blogsopt.com  A.K.A WhisknWhipByNurzaEmpire – (whisknwhipbyne)

Harap atas penerangan ini semua follower saya faham dan jelas kenapa Whisk n Whip ditukar daripada Selera Kasih. Terima Kasih kerana sudi membaca. Alhamdulillah…Doakan sy kuat untuk terus baking InsyaAllah

No comments: