Wednesday 4 January 2017

Bunga bunga cinta cake

Alhamdulillah..kek 2 tingkat
1st 2017 photo post...
2 tier cake with roses...less is more yet simple...
Utk insan yg jiwanya sentiasa hidup utkku..doanya sering sentiasa utkku..jauh dimata tapi dekat dihati..jauh..sentiasa dirindui dan disayangi..walaupun sekadar di angin lalu

Dia dan diriku hanya mampu melihat dari jauh...mendoakan yg terbaik dari jauh dek keadaan yg memaksa... 

Namun..sejauh mana rindu itu jika tidak bertemu..sehari itu bagai tidak ckup untuk mehamburkan semua perasaan itu..namun sudah ckup utk melepaskan sedikit demi sedikit rasa itu...

Pelukan itu masih hangat seperti dulu..senyuman itu masih sama seperti dulu..bicara dan kata2 itu masih juga sama ....biarpun ada rasa sesak di dada...namun hubungan itu masih utuh seperti dulu..seperti tiada apa2 yg berlaku..

Buat insan yg kuanggap seperti ibu... hanya karya dari air tangan ini dapat kuhadiahkan buat kesekian kalinya..tanda ingatan..yg tidak pernah pudar...buat kesekian kalinya aku dapat melihat mu walaupun penuh rasa sayu..bukan kerana keadaan dahulu..namun kerana doamu sentiasa utkku..

Bahawasanya perancangan dan sisipan Allah amat cantik buat diriku..moga ukhwah kasih ini tidak terpisah dek kekangan masa yg menyapa..

Kerana..kita hanya hamba...Dia yg menentukan sgala...
Buat kesekian kalinya.. Aku bersyukur kerana Allah mengirimkan insan2 yg baik buatku.....

Senyum selalu wahai ibu...kerana kebahagian sentiasa ada buatmu..kasihmu buat anak2mu membuatkan aku ingin menjadi spertimu..

Terima kasih utk hari itu...setiap senyuman mereka ku titipkan dalam diariku..bukan penamat memoriku..tetapi permulaan hari baru..

Buat insan yg sentiasa memahami hubugan ibu dan anak ini..terima kasih atas keizinanmu dan redha dgn keadaanku...sesungguhnya..aku bersyukur adanya kamu

Salam syg,
Raja Nur

#sayajualkek
#1st2017post
#buatibu
#whisknwhipbyne
#seleraqasih


No comments: