Monday 12 October 2015

THE CURVE..JALAN-JALAN CARI MAKAN




Assalamualaikum...Alhamdulillah..dapat juga menulis untuk kesekian kalinya...memandangkan entry ni dah lama jadi draft..baikla saya publishkan. sebenarnya draft entry ni patutnya keluar sebelum raya lagi. tetapi tuan punya badan asik kisahkan kerja aje. termatilah di situ segala niat menulis di blog kesayangan sendiri.

Apa pun nak share apa yang ada di curve dan ikea. Boleh dikatakan,  orang KL kalau tak g sini tak KL la kan. Tapi apa yang menariknya di Ikea adalah Meetball yang lovidelicious. Walawei..Saya mememang boleh katakan selalu termimpi dan dan telan airliur masa teringat. Tambahan dengan desert nya adalah almond cake dan juga chicken wing yang mamma mia.. Walawei..telan airliur ni..heheeh

Apa yang saya nak share, di the curve ni, memang banyak tempat sedap2. tapi untuk yang nak cuba, meetball yang sedap, datangla di sini menikmati. Walaupun ramai orang, tapi tidak mengecewakan anda. Hehehe.

Selebihnya saya berjalan2 di Ikano, dan menikmati coconut stall. Disitu menjual aiskrim berunsur kelapa dengan divariasikan pelbagai toping. Alhamdulillah orang belanja. Sakan la kan. Heheheeh..

No comments: